Ahad, 29 Mac 2020

BERSIFAT TIDAK TERHAD...

Assalamuaikum wbt dan salam sejahtera...

Hasil telaah dan perkongsian bersama, sebuah doa hasil seorang Hamba Allah...

Bismillahirohmanirahim....

"Segala puji Engkau, duhai Tuhan Semesta Alam. Aku banyak berdoa kepada Mu dan aku tidak memiliki alasan untuk berdalih dari dosa-dosaku. Apapun yang aku derita saat ini semata-mata kerana kecintaan Mu kepadaku yang berusaha menyedarkan diriku daripada kesalahan-kesalahanku. Tuhanku, aku adalah milikMu, lakukanlah apa sahaja seperti yang Engkau kehendaki. Aku lebih suka saat ini kerana penyakitku, masalahku telah mengingatkan aku kepada Mu. Maafkan aku, maafkan aku duhai Tuhanku. Engkau adalah Tuhan Yang Maha Baik, dan aku percaya kepadaMu dengan segenap hatiku. Engkau takkan pernah ku tukar dengan apapun dari nikmat dunia ini. Selamatkan aku dari dunia dan akhirat"

Amin Ya Rabb...

Pindaan sedikit dari hamba ke hamba...

Walhualam...

Covid 26/3/2020

Tiada ulasan:

KEPIMPINAN

Nak tahu panjangnya sungai, tanya seluang, Nak tahu luasnya padang, tanya belalang, Nak tahu banyaknya ikan, tanya memerang Nak ...