Khamis, 19 Februari 2009

AKU CINTA KAU DALAM BAHASA LAIN???

AKU CINTA KAU

English
I love you

Vietnamese

Em ye^u anh (to male)

Vietnamese
Anh ye^u em (to female)

Urdu
mai aap say pyaar karta hoo

Thai

Chan rak khun (to male)

Thai
Phom rak khun (to female)

Tamil
Nan unnai kathalikaraen

Taiwanese
Wa ga ei li

Spanish
Te quiero / Te amo

Korean
Sarang Heyo


Latin
Te amo

Kannada
Naanu ninna preetisuttene


Japanese
Aishiteru


Italian
Ti amo


Indonesian
Saya cinta padamu

Hindi
Hum Tumhe Pyar Karte hae

Arabic
Ana behibak (to male)


Arabic
Ana behibek (to female)


Hawaiian
Aloha Au Ia’oe

Greek
S’agapo


German
Ich liebe dich

French
Je t’aime, Je t’adore

Filipino
Mahal kita

Czech
Miluji te


Croatian
Volim te

Cantonese Chinese
Ngo oiy ney a


Cambodian
Soro lahn nhee ah

Russian
Ya tebya liubliu


Bangla
Aamee tuma ke bhalo aashi


Romanian
Te iubesc


Portuguese
Eu te amo


Marathi
Me tula prem karto


Mandarin Chinese
Wo ai ni


Malayalam
Njan Ninne Premikunnu


Malay
Saya cintakan mu / Aku cinta padamu(Duhh!!)


Sign Language
,\,,/ (represents position of fingers when signing’I Love You’)
dedicate to my love there:)


Dalam apa jua ungkapan seantero dunia,ia tetap bermaksud yang sama buat yang tersayang...

Tiada ulasan:

KEPIMPINAN

Nak tahu panjangnya sungai, tanya seluang, Nak tahu luasnya padang, tanya belalang, Nak tahu banyaknya ikan, tanya memerang Nak ...